Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Frydrych, Lukáš ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nastavení interní komunikace ve společnosti OSCOM TRADING s.r.o.. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce je zaměřena na komunikaci ve firmě jako celek. V praktické části je analyzován současný stav ve společnosti a na základě získaných dat je navržena interní komunikace ve společnosti, která má za cíl zjednodušit komunikaci a nepřehlcovat zaměstnance nerelevantními informacemi, což ve výsledku pozitivně ovlivní pracovní atmosféru ve společnosti.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Rizika krizové komunikace
Vintr, Miroslav ; Prudil, Aleš (oponent) ; Adamec, Vladimír (vedoucí práce)
Autor diplomové práce se zabývá rozborem problematiky krizové komunikace v českých podnicích. Práce obsahuje i teoretické informace, které jsou také podporou pro provedení analýzy rizik procesu krizové komunikace. Výstupem práce je návrh manuálu krizové komunikace, který bude možné využít při vzniku mimořádné události v podniku s cílem podpory rozhodování v rámci komunikace během krize.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Burianová, Jitka ; Brunová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se zabývám zhodnocením interní komunikace ve společnosti Česká spořitelna. V první části práce zaměřené na teorii, zdůrazňuji důležitost kvalitního fungování interní komunikace a důsledky jejích nedostatků. Tyto poznatky uplatňuji i v praktické části, kterou navíc doplňuji o charakteristiku společnosti Česká spořitelna a důležité milníky vzniku interní komunikace ve společnosti. V analytické části zjišťuji spokojenost zaměstnanců s aktuální situací. Práce představuje návrhy sloužící ke zjednodušení předávání zpráv a vyhnutí se přebytečnému zahlcení informacemi, které nejsou pro všechny zaměstnance relevantní.
Krizová komunikace města Neratovice v případě chemické havárie
Vrána, Petr ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření komunikační strategie a manuálu pro město Neratovice v případě úniku chemických látek z místního podniku SPOLANA s.r.o. Cílem práce je minimalizovat paniku a efektivně informovat obyvatele města o nebezpečí. Práce je strukturována do tří hlavních částí. V úvodu jsou stanoveny cíle práce a uvedeny motivace pro zpracování tématu. Teoretická část se věnuje strategické komunikaci, public relations, politické komunikaci, trust managementu, krizové komunikaci a komunikaci samospráv. Analytická část zahrnuje analýzu současného stavu prostřednictvím případových studií, rozhovorů s pověřenými osobami, analýzy mediálních výstupů a dotazníkového šetření. V praktické části se zaměřuje na vytvoření strategie krizové komunikace, včetně stanovení cílů, cílových skupin, typů událostí a postupu. Dále je vypracován manuál krizové komunikace a řešeny rozpočet a další nároky. Práce vychází z analýzy odborné literatury, základního výzkumu informací o městě Neratovice a podniku SPOLANA s.r.o., rozhovorů s odpovědnými osobami, případové studie a dotazníkového šetření mezi obyvateli města. Výsledkem práce jsou doporučení a postup pro rychlou, spolehlivou a efektivní komunikaci v případě úniku chemických látek. Zdroje vymezeného materiálu zahrnují oficiální webové stránky města...
Potenciál Guerilla marketingu
HAVLÍKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace). Literární rešerše popisuje teoretický základ guerilla marketingu, kde se za průkopníka považuje zejména Jay Conrad Levinson. Hovoří se zde také o trendech v digitálním marketingu, o emocích v marketingu, o krizové komunikaci s médii a o české legislativě v oblasti reklamy. Výsledky práce ukázaly, že guerilla marketing je mezi marketingovými specialisty populární, ale není příliš využíván. Ale potenciál ovšem ukazuje. Mezi zaměstnanci vybrané společnosti byl také projeven zájem o tento typ marketingu. Zájem vyjádřili také z vedení společnosti, kde by přijali promyšlenou a zajímavou kampaň. V závěru práce byla navržena kampaň pro vybranou společnost s prvky guerilla marketingu, a to formou ambientních médií a virálních videí.
The Changes of Church Communication in the Third Millennium: The Reform of Vatican Media and its Impacts in the Period of the Credibility Crisis
Zavadilová, Tereza ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Kočí, Martin (oponent) ; Franc, Jaroslav (oponent)
Tato práce se zabývá specifickou oblastí současné církevní komunikace: vatikánskou mediální reformou, která začala v roce 2015, dva roky po jmenování papeže Františka, jako součást postupné reformy celé římské kurie. Cílem této dosud nedokončené mediální reformy je zefektivnit technologicky a finančně vatikánská média (rozhlas, televizi, tiskovou kancelář, zpravodajský web Vatican News atd.), šířit poselství papeže Františka prostřednictvím nejmodernějších komunikačních kanálů, zaměstnávat více laiků namísto duchovních (prefekt Paolo Ruffini se roku 2018 stal prvním laikem, který kdy vedl vatikánský úřad) a dát hlas místním církvím ve světě. K mnoha posunům patřilo sjednocení médií, konvergence, digitalizace, využívání sociálních médií a více reciproční vztah s veřejností. Nicméně sekundárním cílem reformy bylo proměnit vatikánská média v transparentnější, důvěryhodnější a spolehlivější zdroj informací o církvi a víře - zejména v době "krize důvěryhodnosti" způsobené zneužíváním autority, moci, svědomí a sexuálním zneužíváním nezletilých a zranitelných dospělých. Práce dokládá, že reforma má kromě zjevné technologické stránky také tu obsahovou - např. cíl obnovit svou legitimitu a odpovědnost častějším a profesionálnějším medializováním tématu zneužívání jakéhokoli druhu. Polostrukturované...
Dopad pandemie COVID-19 na úspěch a politiku vládnoucích stran zemí V4
Parušev, Jan ; Stauber, Jakub (vedoucí práce) ; Guasti, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv pandemie COVID-19 na stranické systémy a vládní strany Visegrádské čtyřky v letech 2020 a 2021. Za využití metody komparativní analýzy zkoumá tento vliv na průzkumy veřejného mínění a volby, úroveň digitalizace a erozi demokracie. Práce je rozdělená na tři části. V té první vysvětluji klíčové koncepty využité pro analýzu - good governance, kvalita vládnutí a adaptivní nebo agilní metody vládnutí - a popisuji využité metody a data. V druhé části popisuji průběh pandemie optikou těchto konceptů a v třetí části odpovídám na výzkumné otázky stanovené na základě teoretické a metodologické části.
Komunikace Ministerstva zdravotnictví České republiky během koronavirové pandemie na oficiálních sociálních sítích
Preissová, Viktorie ; Jansa, Petra (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Tato práce se zabývá komunikací Ministerstva zdravotnictví České republiky na sociálních sítích Facebook a Instagram v období koronavirové pandemie od 1. března 2020 do 31. července 2021. Vychází z teorie krizové komunikace, politické komunikace a politické marketingové komunikace na sociálních sítích. Za pomoci kvantitativní obsahové analýzy jsou zkoumána témata, formy, apely a emoční rámce analyzovaných obsahů. Z výsledků analýzy vyplývá, že se komunikace Ministerstva zdravotnictví v rámci analyzovaných facebookových příspěvků věnovala nejvíce tématu hygienických a protiepidemických opatření, zavádění a rozvolňování těchto opatření a očkování. V případě analyzovaných instagramových příspěvků se Ministerstvo zdravotnictví nejčastěji věnovalo hygienickým a protiepidemickým opatřením, míře rizika nakažlivosti v České republice a zveřejňování relevantních informací a kontaktů poskytujících relevantní informace. Nejčastěji byly publikovány příspěvky bez apelu a emočního rámce.
Jak proměnila pandemie Covid-19 komunikaci vysokých škol v České republice?
Cerhová, Anna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat vývoj komunikace veřejných vysokých škol v České republice v průběhu let. Práce se zaměřuje na období před pandemií Covid-19, během pandemie a následně analyzuje i proměny v komunikaci po pandemii. Cílem práce je identifikovat nástroje, které univerzity využívaly v rámci krizové komunikace a jejich dopad na současnou komunikaci. Mezi stěžejní výzkumné otázky patří odhalit, jakým způsobem univerzity komunikovaly, zdali byly nuceny přijmout nové komunikační strategie a zdali v těchto nových komunikačních trendech hodlají pokračovat i nadále. V rámci výzkumného šetření práce prostřednictvím obsahové analýzy zkoumá komunikaci na sociálních sítích a následně prostřednictvím dotazníkového šetření mezi studenty ověřuje, jak proměnu komunikace vnímá jejich cílová skupina. V širším hledisku si tato práce klade za cíl poukázat na důležitost krizové komunikace veřejných institucí a navrhnout možná řešení, která by mohla dopomoci k efektivnější komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.